...: Chlupatá koule/ furry ball

úterý 3. dubna 2018

Chlupatá koule/ furry ball

Ahoj jistě jste už slyšeli o stránce postovnezdarma.cz. Ne??? Jedná se o českou stránku se sortimentem podobným Aliexpressu či Wishu, z kterého občas nakupui. 
Nyní jsem si na základě spolupráce objednala chlupatou kouli na kabelku. 
Hi do you know page postovne zdarma.cz. No??? It is czech page with a similar products like on Aliexpress and Wish.
Because I cooperated with this page, I ordered furry ball for handbag.

Koule je tradiční přívěsek na kabelku/ klíče. Je v dvoubarevném provedení, první část je tmavě hnědá, připomíná mi barvu mléčné čokolády, druhá část je poměrně světlešjí, spíš taková kávová. Kulička má z horní strany gumku, na které je připoutáno zlaté kolečko s přívěskem - perličkou se zdobením a karabinkou. 
Ball is traditional pendant for ball/ keys. It is made in two colours, the first part is dark brown, which looks like a milch chocolate, the second part is in coffe colour. 
On the top of ball is gum and on this is pendant with carabin and with pearls. 
Pokud se vám kulička líbí, je možné si na stránce vybrat celkově z 13 provedení, mezi něž se řadí například duo barev růžová a modrá; růžová a bílá; černá a bílá a tak dále... Kulička stojí 95 korun. 
If you like this ball, on page are next 12 colours. You can find colour like a pink - blue; white- black; pink - white and so on. The price is 95 CZK.


Popis kuličky ze stránky/ information from webside
  • Materiál: guma/ material: gum
  • Barva: 13 barev/ colour: 13 colours
  • Rozměry: 8 cm/ size: 8 centimetres
  • Obsah balení: 1 ks/ package contens: 1 piece

Objednaly jste si někdy něco ze stránky postovnezdarma.cz

9 komentářů:

  1. Taky mám z tama chlupatou kouli, ale jen jednobarevnou :D a je super
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Kuličku mám taky, mám ji sice z Aliexpressu ale u nás jsou zbytečně drahé :D
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím jsou :D i když na tom postovnezdarma to docela jde :) nicméně na Ali a čínské eshopy to asi nemá.

      Vymazat
  3. Beautiful <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se tyhle chlupaté kuličky moc líbí. Taky jsem si ji chtěla vybrat, líbila se mi kombinace v růžovo modré barvě, ale nakonec jsem vzala něco jiné, protože pár takových kuliček už doma mám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě žádnou ještě neměla, přemýšlela jsem nad jednou z wishu, ale nakonec jsem zvolila tady. :) Když máš, tak se nedivím, že jsi volila něco jiného a navíc, to co máš ty je super, už jsem četla článek.

      Vymazat
  5. Mna tento trend nejak nechytil, aj ked musím uznať, že je to zlaté:D:)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zlaté :) to máš pravdu, třeba se to k tobě ještě dostane.

      Vymazat