...: Tak mě vyhoď/ empties products

sobota 18. listopadu 2017

Tak mě vyhoď/ empties products

Jsem milovníkem Garnieru, na vlasy používám Gliss kur a mám prázdný modrý kalíšek :D. Takto zkráceně bych popsala moje nové spotřebováno... jelikož mě tyto články moc nebaví psát, přesunula jsem je převážně do videa, kdo bude chtít, video bude pod článkem...
Mimochodem, dnes jsem byla upozorněna na upatlané obaly od produktů ve videu, chci se vás zeptat, vadí vám, když u spotřebovaných produktů nejsou obaly nic extra? Mně to totiž zrovna v takovém případě přijde zbytečné se s tím čistit, když to stejně vyhodím... 

I love Garnier, I use Gliss kur for my hair and I have empty blue cream. This is my empties products. If you want see all my empties product you will check my video under photos.
 Pokud používáte Gliss kur, jakou řadu máte nejraději?
Do you use Gliss kur? If you use this product which colours of Gliss kur do you use?

3 komentáře:

  1. Upatlané obaly bych v tomto případě asi taky neřešila, ale záleží na tobě. Při prázdných obalech se musí počítat s tím, že nebudou vypadat, jako nové. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. I've seen Gliss Kur before but never try it and now im curios.

    OdpovědětVymazat
  3. Od syossu mám keratinový šampon a je moc fajn, zaujala mě ta koupel od RYORU.

    OdpovědětVymazat