...: Nealkoholické mojito/ non alcoholic mojito

úterý 11. července 2017

Nealkoholické mojito/ non alcoholic mojito

Nedávno jsem se účasnila výzvy na portále blogerky.cz o kokosový cukr od Empower Supplements. V rámci výzvy měly blogerky napsat letní recept, kde by tento cukr použily. já jsem si pro svůj recept vybrala nealkoholické mojito. Mojito mám ráda, ale nikdy mně nechutnalo s tradičním hnědým cukrem, tak jsem si říkala, že bych ho zkusila s jiným, navíc se k létu skvěle hodí ne? :) 

I won coconut sugar on page blogerky.cz. When I won I promised that I make some recipe, so I chose non alcoholic mojito. Because I don´t like brown sugar in this drink I decided to try mojito with this sugar. 



Nejdříve něco málo o kokosovém cukru... Kokosový cukr je získáván ručním sběrem a následným zpracováním nektaru z květů kokosových palem. Navíc má kokosový cukr nízký glykemický index a příjemnou karamelovou chuť. (Viz obal)
 
Ingredience na jednu skleničku 0,3l : 1 a půl lžuičky kokosového cukr, led, 5 lístečků máty, 
1 plátek citronu, 2 - 3 plátky limetky, půl vody a půl Sprite. 

Ingredients for 1 glasses 0.3 liters: 1,5 teaspoon of coconut sugar, ice, 5 mint leaves; 1 slice of lemon, 2 - 3 slices of limeta, water and sprite.
Postup: Led, cukr, mátu lehce rozdrtit, přidat limetku a citron, zalít na půl vodou a na půl Spritem, přidat brčko pro hezčí efekt a je hotovo:) Přeji dobrou chuť! 

Procedure: Crush ice, mint and sugar, add limeta, lemon and half water and half sprite.


4 komentáře:

  1. mmm delicious!!!

    http://www.thefashionprincess.it

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem asi jedna z mála, které mojito vůbec nechutná :D ..ale možná jsem jen ještě neochutnala nějaké dobře umíchané :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. som milovník mojita a tak ma tento článok veľmi teší, pretože som si ho ešte nikdy sama nerobila a preto si ho teraz spravím! ďakujem za tento článok! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat