...: Kosmetický new in/ cosmetics

čtvrtek 18. května 2017

Kosmetický new in/ cosmetics

Říkala jsem vám někdy, že mám brigádu? Ne? Pracuji v drogérce v Tetě. Je to přibližně měsíc, co jsem tam byla poprvé. A víte co? Brigáda mě nadchla, vyžívám se v rovnání krémů, hledání nejrůznějších produktů a celkově i novinek. Jen jeden háček má tato brigáda, pokud jste shopaholic jako já, necháte tam brzo balík :-D Nedávno byly v Tetě docela velké výprodeje. Už tušíte? No neudržela jsem se a musela si něco koupit a dokonce jsem zviklala i mamku aby do drogérky zašla. :-D a z toho pak vznikl můj Haul, který jsem pro vás nafotila a natočila. Bohužel se mi záhadně polovina smazala a to převážně ta, v který mám právě věci z Tety, ale něco zůstává i v první části, kterou už pár dní mám přidanou na Youtube a teď ji ukážu i vám.... :)

I work in drugstore, it is nice job, but it has one negative point, when you are shopaholic like me, you want buy everything.:-D So when in Teta drugstore were sales I bought a few things and after this I did my haul... the first part is in Youtube and there.
Labello original mě stálo přibližně 20 korun a lak na nehty myslím také, nicméně lak stojí úplně za prd! :) Nedoporučuji. 
I bought Labello for 20 CZK and nail polish too, but nail polish is very bad product.
Essence stíny i Uma stíny mám z Tety, první za 30 a druhé za 20. Řasy jsou moje nejoblíbenější a jsou od Větnamců, tam je kupuji nejčastěji, jen ty tečky odlepuji.
  
Eye shadow by Essence and Uma I have from Teta, the first one was for 30CZK and the second was for 20CZK.  I like lashes by Vietnames, because there are my favorite. 
V Pepcu jsem našla ve výprodeji tuto rtěnku od Freedom a s ní společně i stíny, každá věc mě stála asi 12 korun.
In Pepco I bought orange lipstick and eye shadow by Freedom for 12CZK. 
 
Magnezium jsem ve výprodeji sice nekupovala, ale je také z Tety...
Mg + B6 I bought in Teta, because I need it.
 Po dlouhé době jsem si koupila časopis Joy, kde byl malý deodorant od Nivei, který je úžasný do kabelky a uvnitř časopisu byl malý vzoreček vůně od BU.

After long time I bought magazine Joy with gifts. One from gift was deodorant and the second is small perfume by BU.

Haul

2 komentáře:

  1. Všetky produkty vyzerajú super, veľmi sa mi páči ten pastelový lak, milujem také farby! :) Na umelé mihalnice mám zálusk aj ja, no rozmýšľam už skôr nad predĺžením

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, tak takovou brigádu bych fakt mít nemohla. Bych vždy utratila celou výplatu. :-D Jinak super nákupy. Škoda, že ten lak není lepší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat